top of page

-
מהן שעות הצ'ק-אין וצ'ק-אאוט בדירות הנופש שלכם?צ'ק-אין החל משעה 15:00 , במידה והחדר מוכן לפני אנחנו מעדכנים , שעת הצ'ק-אאוט עד שעה 11:00 בבוקר. עזיבה מאוחרת כרוכה בתוספת תשלום ובהתאם לזמינות.
-
האם ניתן לבטל הזמנה לאחר ביצועה?כן, ניתן לבטל הזמנה בהתאם לתנאי הביטול – עד 5 ימים לפני מועד ההגעה בהחזר מלא.
-
האם יש חנייה זמינה בדירות הנופש?בכל הדירות יש חניה זמינה בכחול/לבן בתשלום עם אפליקציית פנגו/סלופארק.
-
האם ניתן להביא חיות מחמד לדירות?לצערנו אין אפשרות להכניס חיות מחמד למתחמי הדירות.
-
מה כולל מחיר השכרת הדירה?מחיר השכרת הדירה כולל את עלות השהות בלבד.
-
האם יש אינטרנט אלחוטי בדירות?כן, כל הדירות שלנו מצוידות בחיבור אינטרנט אלחוטי חינם, קוד הגישה לרשת האלחוטית יימסר לכם עם ההגעה.
-
כיצד ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות במקרה של בעיה במהלך השהות?ביום ההגעה תקבלו את המספר של המארח שלכם שהוא יטפל בכם במהלך כל השהייה.
-
האם ניתן להזמין דירה לשהות ארוכה?כן, אנו מציעים אפשרויות השכרה לטווח קצר ולטווח ארוך. אם אתם מתכננים שהות ארוכה, אנא צרו קשר עם צוות השירות שלנו לקבלת הצעה מותאמת אישית והנחות אפשריות.
-
האם ניתן לשלם במזומן?לא, התשלום באשראי דרך האתר או בטלפון דרך משרד המכירות, כמובן שהתשלום מאובטח.
-
איך מתבצע תהליך הצ'ק-אין והכניסה לדירה?ביום ההגעה בשעות הבוקר תקבלו הודעה לוואצ אפ עם כל הפרטים על הכניסה לדירה. הכניסה לכל הדירות מתבצעת באופן עצמאי.
-
עד איזה שעה ניתן להיכנס לדירה? מה לעשות במקרה של עיכוב בהגעה?הכניסה לדירות עצמאית עם קוד אשר תקבלו ביום ההגעה, ניתן להיכנס לדירה בכל שעה.
-
האם כל הדירות כוללות מטבח מצויד?כל הדירות שלנו כוללות מטבח מצויד עם כלים בסיסיים, מקרר, כיריים, ומיקרוגל. מידע מפורט יותר על המתקנים הקיימים בכל דירה ניתן לראות בעמוד של כל דירה.
-
האם מסופק מגבות וכלי מיטה?כן, כל הדירות מספקות מגבות וכלי מיטה. אם יש לכם בקשות מיוחדות או דרישות נוספות, אנא יידעו אותנו מראש.
-
האם יש בדירות מתקנים נגישים לנכים?חלק מהדירות שלנו מתאימות לאנשים עם מוגבלויות ונגישות לנכים. אנא צרו קשר עם צוות השירות שלנו כדי לוודא שהדירה המתאימה לצרכים שלכם זמינה.
-
האם הדירות כוללות מכונת כביסה?חלק מהדירות כוללות מכונת כביסה, אך לא כולן. אם מכונת כביסה היא דרישה עבורכם, אנא בדקו בעמוד של הדירה הרלוונטית שאתם רוצים להזמין או צרו קשר עם צוות השירות שלנו.
-
האם יש גישה לברים, מסעדות או אטרקציות בקרבת הדירות?כן, רוב הדירות שלנו ממוקמות במיקומים מרכזיים קרוב למסעדות, ברים, וחופים. ניתן לראות את מיקום הדירה המדויק בעמוד של כל דירה.
-
כיצד ניתן להוסיף בקשות מיוחדות בהזמנה?ניתן לדבר עם נציג במרכז המכירות או לשלוח הודעה ויחזרו אליכם בהקדם.
-
האם יש אפשרות להזמין שירותי ניקיון במהלך השהות?כן, ניתן להזמין שירותי ניקיון נוספים במהלך השהות בתוספת תשלום.
-
האם ניתן לקבל הנחות עבור קבוצות גדולות?כן, אנו מציעים הנחות לקבוצות גדולות ובשימושים ארוכי טווח. אנא צרו קשר עם צוות השירות שלנו כדי לקבל הצעת מחיר מותאמת אישית.
-
האם יש דירה עם בריכה פרטית?הדירות האירוח שלנו לא כוללות בריכות פרטיות או ג'קוזי.
-
האם יש בדירה מרחב מוגן או מקלט?ניתן למצוא את המידע על מרחב מוגן / מקלט דרך המוקד בטלפון או בהודעת וואצ אפ / מייל.
bottom of page